La... Tu rupanya maksud APTB?

Sekarang macam trend pulak kat Facebook, ramai yang menggunakan akronim APTB. APTB? Apa tu APTB?

Aku mula-mula memang tak tau apa makna APTB tu. Nak tanya diorang, segan pulak. Nanti diorang cakap aku ni kuno la, tak up to date la. Hahahaha... Maka aku pun menggoogle la makna APTB tu untuk mencari jawapan. Rupa-rupanya APTB tu adalah akronim kepada APA PUN TAK BOLEH! La.. Itu rupanya makna APTB tu?

 

Tak up to date betul la aku ni. APTB! 




Share jika anda suka post ini. Terima Kasih! :D


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...